Marketing serwisu samochodowego

Usługi dla serwisów samochodowych

Kompleksowy marketing dla zakładu mechaniki

Marketing serwisu samochodowego – np. firmy zapewniającej usługi naprawy pojazdów – bywa trudny ze względu na dużą konkurencję oraz spore zróżnicowanie narzędzi niezbędnych do wykorzystania. Jak można promować lokalnie – choć nie tylko! – firmę zapewniającą serwis samochodów i innych pojazdów?

biuro księgowe marketing
Marketing zakładu mechaniki samochodowej

Jak promować serwis naprawy aut?

Zakłady mechaniki samochodowej to nie tylko autoryzowane stacje obsługi, czyli ASO. Częstym wyborem są lokalne serwisy – mechanicy działający lokalnie i zajmujący się np. autami, które nie są leasingowane. Jak promować zakład mechaniczny?  

Content Marketing i SEO

Marketing treści - poradniki dla potencjalnych klientów.

Optymalizacja www

Aktywna i responsywna strona internetowa.

Rezerwacje przez internet

Przenieś kontakty z klientem do sieci.

Reklama online

Spraw, że będziesz na wysokich miejscach w polu wyszukiwań.

Analityka klientów

Zbieraj ich dane - przypominaj o regularnym kontakcie.

Media społecznościowe

Pokaż profesjonalizm biura w social mediach.

Tak zapewniamy marketing mechaników samochodowych

Niezależnie od skali działalności możesz skorzystać z możliwości, które zapewnia agencja marketingowa OPISEO. Zapewniamy:

  • profesjonalny e-marketing serwisów mechanicznych: tworzenie serwisu internetowego, utrzymywanie strony www, pozycjonowanie strony internetowej, kampanie reklamowe Google, aktywność profilu w mediach społecznościowych itp.,
  • kompleksowy marketing tradycyjny – np. projektowanie katalogów, ulotek, materiałów promocyjnych wraz z wydrukiem oraz rozwiązania niestandardowe,
  • wdrożenia rozwiązań nietypowych – np. dystrybucję ulotek z ofertą,
  • obsługę PR,
  • pełen marketing lokalny, krajowy lub celowany w konkretną lokalizację zagraniczną.

Skontaktuj się z działem handlowym OPISEO, by poznać szczegóły oraz cennika – sprawdź, ile kosztuje profesjonalny i skuteczny marketing.

W przypadku nawiązania współpracy, zapewniamy kolejno:

  1. audyt serwisu internetowego, wdrożonych rozwiązań marketingowych i mediów społecznościowych,
  2. propozycje działań uzgodnioną w oparciu o budżet Klienta,
  3. regularne raporty z działań marketingowych.

Zobacz, jak – dzięki OPISEO – możesz rozwijać markę i wizerunek swojej firmy

opiseo biuro
Potrzebujesz lepszego marketingu? Napisz do OPISEO

Serwis naprawy samochodów - marketing internetowy i tradycyjny

Marketing online mechanika to dziś fundament działań promocyjnych i wizerunkowych. Niezmiennie ważny jest tzw. marketing szeptany – a więc system poleceń – ale rośnie znaczenie tego, jak pozyskać nowego klienta: takiego, który dopiero szuka nowego serwisu naprawy samochodów lub chce zmienić dotychczasowy zakład czy też żegna się ze swoim ASO. Jak można skutecznie promować ofertę swojego zakładu mechaniki samochodowej lokalnie i patrząc na zasięg działania zdecydowanie szerzej? 

Social media

Social media to doskonałe narzędzie do budowania relacji z klientami oraz promowania swoich usług. Jak można używać mediów społecznościowych w przypadku zakładu mechaniki pojazdów? Niezależnie od tego, z jakich narzędzi skorzystać, kluczowe są: budowa wizerunku eksperckiego, budowanie zasięgów oraz doprowadzenie do kontaktu potencjalnego klienta z zakładem. Jak wygląda to w szczegółach?

Instagram 

Publikowanie krótkich filmów funkcjonowanie biura „od wewnątrz” czy też rozwiązywanie  dylematów kierowców buduje wizerunek ekspercki firmy i stanowi doskonały sposób na prezentację efektów pracy. Dzięki grafikom i klipom na Instagramie możesz wyjaśnić np. dlaczego warto zadbać o regularną wymianę oleju, czy też skąd może wynikać irytujące stukanie podwozia podczas jazdy. Ponieważ tego typu pytania klienci często zadają Google, można w ten sposób dość łatwo – w wymiarze lokalnym – odnaleźć potencjalnych klientów. Możesz w ten sposób również znaleźć nowych klientów opowiadając o tym, co ile kosztują poszczególne usługi mechaniki samochodowej. Tego typu rozwiązań marketingowych jest mnóstwo – wybierz OPISEO, by mieć kreatywne, ciekawe i efektowne graficznie media społecznościowe biura rachunkowego  

marketing serwis samochodowy

 

Facebook 

OPISEO zadba o posty z referencjami klientów. Pamiętaj: publikowanie zdjęć zadowolonych klientów wraz z ich opiniami w sposób szczególny buduje zaufanie do marki. W ramach usług social media zapewniamy udział i aktywność w grupach tematycznych promując na nich dany zakład mechaniki samochodowej

YouTube

Firmowy kanał na YouTube to standard, bez którego trudno jest liczyć na nowoczesny, aktywny marketing serwis samochodowego. Co może tworzyć taką treść? To np. prezentacja realizacji w formie wideo, gdzie pokazujesz, jak wygląda codzienna praca nad poszczególnymi markami i zleceniami.

emarketing zakładu mechaniki samochodowej
Przykład kanału YouTube lokalnego zakładu mechaniki samochodowej

 

LinkedIn

Prowadzisz serwis samochodowy? Zadbaj o profesjonalizm również w LinkedIn – serwisie pokazującym firmy od wnętrza. Tam warto stawiać na artykuły eksperckie. Publikowanie dłuższych artykułów, w których dzielisz się wiedzą z zakresu mechaniki samochodowej pomoże zbudować autorytet marki w branży.

TikTok

To jedno z narzędzi, które szczególnie ceni młode pokolenie odbiorców. I również tam warto promować biuro rachunkowe. W jaki sposób? Np. poprzez kreatywne filmy. Publikowanie krótkich, dynamicznych filmów będzie stanowić ciekawostkę dla odbiorców. Warto wykorzystywać hashtagi dla budowania zasięgów i szukania potencjalnych klientów. 

tik tok zakłady mechaniczne
Tik-Tok pełen jest kreatywnych filmów z codzienną pracą mechaników

 

Pozycjonowanie

Serwisy samochodowe to branża, w której istnieje szczególnie duża konkurencja. Stąd tak ważna jest wysoka pozycja strony internetowej na określone frazy. Kluczowe jest tu pozycjonowanie witryny – zestawienie prac i mechanizmów, które skutkują, że algorytm Google lub innej wyszukiwarki internetowej na daną frazę (np. „dobry mechanik samochodowy w Warszawie”) ustawia określone strony w danej kolejności. Co zrobić, by być na wysokich miejscach, a więc mieć większe szanse na uzyskanie klienta?

Niezbędne są do tego, zapewniane przez OPISEO:

Blog i artykuły

Tworzenie wartościowych treści na blogu firmowym, które edukują klientów na temat usług, zakresu naprawy i innych rozwiązań technicznych czy też doradztwa w zakresie eksploatacji samochodów i pozostałych pojazdów.

Optymalizacja SEO

Nasz zespół zajmie się optymalizacją Twojej strony internetowej, aby była ona widoczna w wynikach wyszukiwania Google. Stosujemy nowoczesne techniki SEO, aby przyciągnąć jak najwięcej organicznego ruchu.

Pozycjonowanie wizytówki Google

Potencjalny klient serwisu samochodowego bardzo chętnie wykorzystuje system map Google, by spojrzeć, jakie zakłady mechaniki działają w jego mieście lub okolicy. Stąd bardzo ważne jest utworzenie, utrzymywanie i regularna aktualizacja profilu biura księgowego w Google. Ponieważ system wskazuje wyłącznie kilka adresów, istotne jest skuteczne pozycjonowanie wizytówki Google dla serwisu samochodowego tak, by znalazło się ono jak najczęściej wśród przedstawianych dla danej okolicy.

pozycjonowanie serwisu samochodowego
Dbałość o wizytówki Google w przypadku serwisów samochodowych jest szczególnie ważne

 

Analizowanie zmian dzięki SEO

Całość procesów wspiera analityka internetowa. Każda nasza kampania jest dokładnie monitorowana i analizowana oraz raportowana do klienta. Oferujemy:

  • Monitorowanie ruchu na stronie – dzięki narzędziom takim jak Google Analytics możemy śledzić, które działania marketingowe przynoszą najlepsze rezultaty.
  • Raporty i optymalizacja – regularne dane z wynikami oraz ciągła optymalizacja kampanii, aby maksymalizować zwrot z inwestycji.

Artykuły sponsorowane

Reprezentując serwis samochodowy, OPISEO uruchamia współpracę z lokalnymi mediami. Zakłada ono publikowanie artykułów sponsorowanych na portalach regionalnych i branżowych, które opisują ofertę danego biura rachunkowego i podkreślają jego eksperckość.

Marketing tradycyjny

Mimo rosnącej roli internetu, tradycyjne formy marketingu wciąż mają ogromny potencjał, zwłaszcza w branży serwisów samochodowych. Proponujemy sprawdzone metody, które pozwolą Ci dotrzeć do lokalnej społeczności.

Bannery i billboardy

Wizualna obecność w lokalnej przestrzeni miejskiej to skuteczny sposób na dotarcie do klientów. Bannery reklamowe umieszczone w strategicznych punktach miasta, takich jak centra handlowe czy główne ulice, przyciągną uwagę przechodniów i kierowców. Billboardy to duże formaty reklamowe z atrakcyjnymi wizualnie projektami promującymi Twoje usługi zwiększą rozpoznawalność marki w okolicy.

Dystrybucja ulotek i broszur

Materiały drukowane są doskonałym sposobem na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów. Dystrybucja ulotek w strategicznych miejscach, takich jak np. nowe centrum handlowe – a więc potencjalnych klientów – może przynieść zaskakująco dobre efekty. Eleganckie broszury prezentujące Twoje portfolio, które można zostawić w miejscach, gdzie bywają Twoi potencjalni klienci.

Reklama w prasie lokalnej

Prasa lokalna to wciąż popularne medium, szczególnie w mniejszych miastach. OPISEO zapewni Twojemu biznesowi ogłoszenia w gazetach – regularne publikacje w prasie lokalnej z informacjami o Twojej ofercie i promocjach. Z kolei dłuższe formy pisane przez naszych specjalistów, które opowiedzą historię Twojego zakładu stolarskiego i podkreślą unikalność Twojej oferty. Potencjalnych rozwiązań w zakresie marketingu tradycyjnego jest zdecydowanie więcej – skontaktuj się z OPISEO, by poznać szczegóły!

Agencja marketingowa OPISEO

  • biuro@opiseo.pl
  • tel. 507 078 784
Potrzebujesz lepszego marketingu? Napisz do OPISEO