Marketing psychologia – np. terapeuty prowadzącego gabinet – bywa trudny ze względu na dużą konkurencję oraz spore zróżnicowanie narzędzi niezbędnych do wykorzystania. Jak można promować lokalnie – choć nie tylko! – firmę zapewniającą usługi terapeutyczne.
Psycholog online może szukać klientów lokalnie – w regionie – ale też świadczyć usługi w całym kraju. Jak to zrobić skutecznie?
Marketing treści - poradniki dla potencjalnych klientów.
Aktywna i responsywna strona internetowa.
Przenieś kontakty z klientem do sieci.
Spraw, że będziesz na wysokich miejscach w polu wyszukiwań.
Zbieraj ich dane - przypominaj o regularnym kontakcie.
Pokaż profesjonalizm biura w social mediach.
Niezależnie od skali działalności możesz skorzystać z możliwości, które zapewnia agencja marketingowa OPISEO. Zapewniamy:
Skontaktuj się z działem handlowym OPISEO, by poznać szczegóły oraz cennika – sprawdź, ile kosztuje profesjonalny i skuteczny marketing.
W przypadku nawiązania współpracy, zapewniamy kolejno:
Zobacz, jak – dzięki OPISEO – możesz rozwijać markę i wizerunek swojej firmy
Marketing online działalności psychologa to dziś fundament działań promocyjnych i wizerunkowych. Niezmiennie ważny jest tzw. marketing szeptany – a więc system poleceń – ale rośnie znaczenie tego, jak pozyskać nowego klienta: takiego, który dopiero szuka nowego biura rachunkowego lub chce zmienić dotychczasową księgową lub księgowego na inny podmiot. Jak można skutecznie promować ofertę biura rachunkowego lokalnie i patrząc na zasięg działania zdecydowanie szerzej?
Social media to doskonałe narzędzie do budowania relacji z klientami oraz promowania swoich produktów. Jak można używać mediów społecznościowych w przypadku biura rachunkowego? Z jednej strony – pokaż firmę od jej wnętrza, zaprezentuj jak pracujecie nad tym, by podatki i wszelkie kwestie finansowe Waszych klientów były zawsze zgodne z ich oczekiwaniami. Z drugiej – dziel się wiedzą. Coraz więcej biur rachunkowych sięga po krótkie, treściwe materiały, by po prostu edukować swoich klientów i pozyskiwać nowych. Jak wygląda to w szczegółach?
Publikowanie krótkich filmów funkcjonowanie biura „od wewnątrz” czy też rozwiązywanie finansowych dylematów buduje wizerunek ekspercki firmy i stanowi doskonały sposób na prezentację efektów pracy. Dzięki grafikom i klipom na Instagramie możesz wyjaśnić np. jak założyć spółkę z o.o. przez internet i dlaczego będzie się to zasadniczo różniło od prowadzenia jednoosobowej działalności gospodarczej. Możesz w ten sposób również znaleźć nowych klientów opowiadając o tym, co można – a czego nie – traktować jako koszty uzyskania przychodu. Tego typu rozwiązań marketingowych jest mnóstwo – wybierz OPISEO, by mieć kreatywne, ciekawe i efektowne graficznie media społecznościowe biura rachunkowego
OPISEO zadba o posty z referencjami klientów. Pamiętaj: publikowanie zdjęć zadowolonych klientów wraz z ich opiniami w sposób szczególny buduje zaufanie do marki. W ramach usług social media zapewniamy udział i aktywność w grupach tematycznych promując na nich Twoje biuro rachunkowe. Możesz też zdecydować się na sesje live, gdzie pokazujesz proces składania deklaracji krok po kroku czy odpowiadasz na pytania na żywo.
Firmowy kanał na YouTube to standard, bez którego trudno jest liczyć na nowoczesny, aktywny marketing biura rachunkowego. Co może tworzyć taką treść? To np. prezentacja realizacji w formie wideo, gdzie pokazujesz, jak wygląda obsługa księgowa w Twojej firmie.
Prowadzisz biuro rachunkowe? Zadbaj o profesjonalizm również w LinkedIn – serwisie pokazującym firmy od wnętrza. Tam warto stawiać na artykuły eksperckie. Publikowanie dłuższych artykułów, w których dzielisz się wiedzą z zakresu firm finansowych, co pomoże zbudować autorytet marki w branży.
To jedno z narzędzi, które szczególnie ceni młode pokolenie odbiorców. I również tam warto promować biuro rachunkowe. W jaki sposób? Np. poprzez kreatywne filmy. Publikowanie krótkich, dynamicznych filmów będzie stanowić ciekawostkę dla odbiorców. Warto wykorzystywać hashtagi dla budowania zasięgów i szukania potencjalnych klientów. Zobacz, jak wygląda to w przypadku biura z Oleśna.
Biura księgowe i sektor usług finansowych to branża, w której istnieje szczególnie duża konkurencja. Stąd tak ważna jest wysoka pozycja strony internetowej na określone frazy. Kluczowe jest tu pozycjonowanie witryny – zestawienie prac i mechanizmów, które skutkują, że algorytm Google lub innej wyszukiwarki internetowej na daną frazę (np. „biuro księgowe Bydgoszcz”) ustawia określone strony w danej kolejności. Co zrobić, by być na wysokich miejscach, a więc mieć większe szanse na uzyskanie klienta?
Niezbędne są do tego, zapewniane przez OPISEO:
Tworzenie wartościowych treści na blogu firmowym, które edukują klientów na temat podatków, rozliczeń, możliwości optymalizacji.
Nasz zespół zajmie się optymalizacją Twojej strony internetowej, aby była ona widoczna w wynikach wyszukiwania Google. Stosujemy nowoczesne techniki SEO, aby przyciągnąć jak najwięcej organicznego ruchu.
Potencjalny klient biura rachunkowego bardzo chętnie wykorzystuje system map Google, by spojrzeć, jakie biura działają w jego mieście lub okolicy. Stąd bardzo ważne jest utworzenie, utrzymywanie i regularna aktualizacja profilu biura księgowego w Google. Ponieważ system wskazuje wyłącznie kilka adresów, istotne jest skuteczne pozycjonowanie wizytówki Google dla biura księgowego tak, by znalazło się ono jak najczęściej wśród przedstawianych dla danej okolicy.
Całość procesów wspiera analityka internetowa. Każda nasza kampania jest dokładnie monitorowana i analizowana oraz raportowana do klienta. Oferujemy:
Reprezentując biuro rachunkowe, OPISEO uruchamia współpracę z lokalnymi mediami. Zakłada ono publikowanie artykułów sponsorowanych na portalach regionalnych i branżowych, które opisują ofertę danego biura rachunkowego i podkreślają jego eksperckość.
Mimo rosnącej roli internetu, tradycyjne formy marketingu wciąż mają ogromny potencjał, zwłaszcza w branży biur rachunkowych. Proponujemy sprawdzone metody, które pozwolą Ci dotrzeć do lokalnej społeczności.
Wizualna obecność w lokalnej przestrzeni miejskiej to skuteczny sposób na dotarcie do klientów. Bannery reklamowe umieszczone w strategicznych punktach miasta, takich jak centra handlowe czy główne ulice, przyciągną uwagę przechodniów i kierowców. Billboardy to duże formaty reklamowe z atrakcyjnymi wizualnie projektami promującymi Twoje usługi zwiększą rozpoznawalność marki w okolicy.
Materiały drukowane są doskonałym sposobem na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów. Dystrybucja ulotek w strategicznych miejscach, takich jak np. nowe centrum usług – a więc potencjalnych klientów – może przynieść zaskakująco dobre efekty. Eleganckie broszury prezentujące Twoje portfolio, które można zostawić w miejscach, gdzie bywają Twoi potencjalni klienci.
Prasa lokalna to wciąż popularne medium, szczególnie w mniejszych miastach. OPISEO zapewni Twojemu biznesowi ogłoszenia w gazetach – regularne publikacje w prasie lokalnej z informacjami o Twojej ofercie i promocjach. Z kolei dłuższe formy pisane przez naszych specjalistów, które opowiedzą historię Twojego biura rachunkowego i podkreślą unikalność Twojej oferty. Potencjalnych rozwiązań w zakresie marketingu tradycyjnego jest zdecydowanie więcej – skontaktuj się z OPISEO, by poznać szczegóły!
Agencja marketingowa OPISEO